Monday 14 March 2016

SAYA HAMPIR-HAMPIR NAK BERCERAI KERANA GANGGUAN SIHIR

SAYA HAMPIR-HAMPIR NAK BERCERAI KERANA GANGGUAN SIHIR
.
Alhamdulillah… setelah saya menggunakan Gel Mandian Bidara ini, gangguan gangguan jin dan syaitan itu semakin berkurangan.
.
Hubungan kami suami isteri semakin bahagia seperti pasangan baru berkahwin  Terima kasih ustaz kerana perkenalkan produk Bidara ini. 
.
Ina, Shah Alam
-----------------------------------------
PERNIAGAAN MEROSOT, BADAN SEMAKIN LEMAH
.
Beberapa kali pelanggan yang bagitau bahawa dia nampak kedai saya selalu tutup. Padahal saya tak pernah tutup kedai kecuali pada hari minggu. Saya mula mencari rawatan Islam As syifa’.
.
Ustaz bagitau suruh saya gunakan mandi selepas Asar menggunakan produk Gel Mandian Bidara, Jin dan Syaitan amat takut dengan Bau Daun ini.
.
Alhamdulillah,
Kini perniagaan saya kembali pulih seperti dahulu. Saya amalkan setiap hari. Diri saya semakin bersemangat dan tidak lemah seperti dahulu.
.
Rahman,
Pengusaha Kedai Runcit
-----------------------------------------
ANAK SERING MENANGIS MALAM
.
Anak saya sering menangis terutama sekali pada waktu malam. Kadang kadang tangisannya sangat kuat seperti nampak kelibat sesuatu.
.
Mula-mula masa saya sapukan Gel Mandian Bidara pada umbun umbun anak ketika mandi. Kemudian diikuti sapuan seluruh badan pada bilasan terakhir dan biarkan tanpa lap dengan kain. Bau daun bidara melekat pada badan anak.
Kemudian diruang tamu, saya bacakan surah Al fatihah dan ayat kursi, saya dapati rasa bahang pada bahagian kepala anak.
.
Tetapi, setelah beberapa kali amalkan,
Alhamdulillah anak saya tidak menangis malam lagi.
Rina, Batu Pahat
------------------------------------------
"Antara tanda-tanda gangguan Jin & Sihir"
✔ Selalu Migrain / Pening Kepala
✔ Sering betengkar
✔ Badan Terasa Panas & Malas Ketika Beribadah
✔ Selalu Nampak Kelibat
✔ Sukar Tidur Malam & Selalu Mimpi Buruk
✔ Mudah Marah & Panas Baran
.
Jangan risau,
Kami ingin bantu anda dengan teknik penyembuhan alternatif untuk gangguan Jin dan Sihir dengan Izin Allah.
Kami ingin memperkenalkan kepada anda produk terbaru kami iaitu Gel Mandian Ekstrak Daun Bidara.
.
Bagaimana produk ini membantu anda dalam mengurangkan kesan sihir?
.
Sebenarnya ia adalah tindak balas antara makhluk halus / jin / sihir dengan daun bidara.
.
Untuk maklumat lanjut,
.
Whatsapp Sekarang : En Hasry +6012 227 9644
Whatsapp Sekarang : En Hasry +6012 227 9644
Whatsapp Sekarang : En Hasry +6012 227 9644

atau

.
.
.
.
Ingin Ikhtiar Hindari Sihir & Gangguan Jin?
Klik Sini -->> Bit.ly/gelmandianbidara
.
.
Ingin Menjadi Ejen Produk Bidara Lab? Cuma RM290 Sahaja.
Klik Sini -->> Bit.ly/PeluangBisnesBidaraLab


No comments:

Post a Comment