Tuesday 15 March 2016

BERGADUH TIADA MUSIM


Nama saya Sakinah, Saya berasal dari Seremban. Saya baru bina rumahtangga selama 3 tahun.

Mula mula tu nampak ok. Tetapi, setelah 3 tahun, ada banyak sangat issue dan diakhiri dengan pergaduhan.

Saya tak bahagia dirumah sendiri. Saya tak suka lihat muka suami. Kami dah buka fail kes di Mahkamah dan ada mendapat khidmat kaunseling. 

Saya tak tau kenapa dari sayang, boleh jadi perkelahian walaupun hanya dengan perkara perkara kecil.

Kawan saya yang rekemen berubat rawatan alternatif. Ustaz berikan saya daun bidara serta air yang telah didoakan.

Setelah daun bidara habis, susah nak cari daun bidara rupanya. Tetapi, bila saya jumpa gel mandian Bidara Lab, saya tak fikir panjang. Terus beli dan amalkan setiap hari.

Alhamdulillah... ikhtiar demi ikhtiar, hubungan saya dan suami kini seperti baru kawin. Susah nak berenggang dah.. kesana kemari macam belangkas. Syukur sangat...

Terima kasih kerana kenalkan saya dengan Gel Bidara Lab ini smile emoticon

Sakinah
Seremban



=====================================

APA KHASIAT BIDARA LAB?

Ia adalah sebagai ikhtiar untuk menghindar kita.

Khasiat Pati Daun Bidara :

1) Menaikkan semangat dan aura

2) Mudah meresap kedalam darah dan melancarkan peredaran darah.

3) Getaran baunya amat tidak disuka oleh mahluk halus.

4) Menghindar dari gangguan sihir dengan izin Allah.


.
.
.
.
Ingin Ikhtiar Hindari Sihir & Gangguan Jin?
Klik Sini -->> Bit.ly/gelmandianbidara
.
.
Ingin Menjadi Ejen Produk Bidara Lab? Cuma RM290 Sahaja.

No comments:

Post a Comment